Türkiye’de Reklam Tarihi Gelişimi ve Televizyon Reklam Araştırmaları
Yazar: Dr. Serdal Işıktaş
Bu kitapta; televizyon reklam tarihinin süreç ve aşamaları ele alınmıştır. Televizyon reklam tarihi sürecinde ürün veya hizmetlerin marka değerinin tüketici algısı üzerinde gelişen değişimlerin durum analizini saptayabilmek ve bu analizlerin karşılaşmasında üretici ve tüketicinin iletişimini sağlayan reklamların tarihsel süreç içerisinde nasıl bir marka değeri oluşum süreci taşıdıklarını tespit etmektir. Teknolojik gelişmeler ile birlikte firmalar arasında rekabetin hızla arttığı günümüzde birçok sektörde büyük gelişmeler kaydedilmiştir. Tüketicilere birçok ürünle ilgili çok çeşitli alternatifler sunulmaya başlanmıştır. Böyle bir ortamda firmalar için ayakta kalabilmenin en önemli yollarından biri, ürüne karşı marka bağımlılığı yaratmaktır. Tüketiciler satın alma karar sürecinde birçok faktörden etkilenmektedirler. Reklamda bu faktörlerden birisidir. Reklam verenler reklam yayınlandıktan sonra ne kadar etkili olduğunu, ne kadar dikkat çektiğini öğrenmek isterler. Reklamlarının satışla
ISBN : 9786052137321
Yayınevi : İstanbul
Editor : Hatice Bahtiyar
Konu : Reklamcılık
Basım Tarihi : Şubat 2018
Sayfa Sayısı : 292
Liste Fiyatı : 27 TL